COOKIE-N KONFIGURAZIOA

Webgune honek erabiltzaileek egiten duten erabilpenaren analisia egiteko eta erabilgarritasuna hobetzeko cookieak erabiltzen ditu, baita webgunearen funtzionamendurako beharrezkoak diren cookieak ere.


Beharrezko cookieak

Cookie propioak dira, webgunearen funtzionamendurako beharrezkoak izanik beti gordetzen dira.

informazio +



Analitikarako cookieak

Hirugarrenen cookieak erabiltzen ditugu webgunearen erabilpenaren analisia egiteko. Informazio modu anonimoan jasotzen da. Webgunearen funtzionamendurako beharrezkoak ez direnez hauek ez onartzea hautatu dezakezu.

informazio +



Publizitaterako cookieak

Egoitzaren kokapen-mapa azaltzeko Google Maps erabiltzen dugu. Bere erabilpenak zenbait cookie sortzen ditu, zure interesekin bat egiten duten edukiak erakusteko erabiltzen direnak.

informazio +



Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

    

Dendatu erreportajea: VIAJAR A LA CARTA

Bidaia agentzia independente bat gara, Peñaflorida kaleko 14. zenbakian kokatua, Donostia erdialdean.

1. argazkia

Komertzioaren aurkezpen laburra (jarduera, kokalekua…):

Bidaia agentzia independente bat gara, Peñaflorida kaleko 14. zenbakian kokatua, Donostia erdialdean.
Gure malgutasunagatik eta bidaiari eta antolakuntzari buruzko esperientziagatik nabarmentzen gara.
Tokiko agentziekin zuzenean lan egiteak esan nahi du gure bidaiak pertsonalizatu eta hurbiletik jarraitu ahal izango ditugula helmugan zaudetenean.

Nola eta noiz sortu zen proiektua?

Bidaiarekiko dugun pasiotik eta turismoan 35 urteko esperientziatik jaio zen. 2010ean ireki genuen Madrilgo bidaia-agentzia baten sukurtsal gisa, eta 2022ko maiatzetik % 100 independenteak gara.

Bidaia eta ibilbide pertsonalizatuak eskaintzeko beharra ikusten genuen, data, interes, aurrekontu eta abarren arabera.

Zer harreman dago zuen proiektuaren eta ekonomia zirkularraren artean? Zein dira azkeneko urteetan, jasangarritasunari dagokionez, egin dituzuen ekintza nagusiak, eta zein lortu dituzuen aurrerapen eta lorpen nagusiak?

Kontsumo arduratsuan sinesten dugu, eta hori agentzian bertan hasten da: hurbileko saltokiak babesten ditugu tokiko produktuen kontsumoaren bidez, ez dugu plastikorik erabiltzen, gero eta paper gutxiago, gure bidaiarientzako dokumentazio digitalera pasatu garelako...

Onartzen dugu turismoak eragin handia izan dezakeela jasangarritasunaren eta klima-aldaketaren gaietan, eta gure hondar-alea jartzen ari gara: Klima Aldaketaren Espainiako Bulegoan izena eman dugu karbono-aztarna erregistratzeko. Laster onartuko dugu.

Helmugetan tokiko agentziekin zuzenean lan egiten dugu, gure bidaiariei tokiko negozioetan eta denda txikietan kontsumitzearen onurak azaltzen dizkiegu, tokiko ekonomiari lagunduz. Ahal den neurrian, kate handiak eta dena bezalako erregimenak saihesten ditugu, hondakin asko dauden tokiak barne. Halaber, tokiko garraioak erabiltzea gomendatzen dugu, hala nola trena, autobusa, bizikleta eta abar, karbono-aztarna gutxiago uzten baitute.
Erantzukizunpeko adierazpen bat garatu dugu: https://www.viajaralacarta.info/declaraci%C3%B3n-responsable. Eta baita Bidaiari Onaren Dekalogo bat ere, turismo arduratsurako kontzeptuekin https://www.viajaralacarta.info/dec%C3%A1logo-del-buen-viajero. Bi dokumentuak gure webgunean argitaratuta daude.
‘Locos por viaje’-ko bazkideak gara, Bidaia Agentzien Estatuko Elkarteko bazkideak. Elkarteak garrantzi handia ematen die GJHei eta iraunkortasunari. Horien bidez, hainbat prestakuntza egin ditugu, adibidez, produktu jasangarriei buruz eta gure bezeroei haien balioa jakinarazteko, hala nola tokiko komunitateak gure bidaiarien ibilbideetan sartzea, ikatz-aztarna neurtzea, Asiarekin eta Afrikarekin lotutako FAADA formazioak.

Zer etekin ateratzen diozue zuen komertzioan ekonomia zirkularreko edo jasangarritasunarekin lotutako ekintza horiek aplikatzeari?

Guri poz handia ematen digu jakiteak Donostian eta gure bidaiariek bidaiatzen duten tokiko komunitateetan tokiko merkataritzarekin elkarlanean ari garela.

Gainera, ikusi dugu gaur egun gero eta jende gehiagok baloratzen duela iraunkortasuna. Horrek Nahierara bidaiatzea bidaia-agentzia gisa sendotzen eta hazten lagundu du.

Zer oztopo edo zailtasun dituzue zuen dendan jasangarritasun-ekintzak aplikatzeko?

Jende askok uste du produktu iraunkorrak automatikoki garestiagoak direla produktu masifikatuenak baino. Batzuetan, ez beti, baina produktuaren eta zerbitzuaren kalitatea ez da gauza bera, askoz hobea da eta, oro har, tratu pertsonalagoa dago. Eskura dagoen eskaintza ez da ezagutzen, ez bidaia-agenteen artean, ez bidaiarien artean.

Nola uste duzue Gipuzkoako saltoki gehiagok parte har dezakegula zure negozioan jasangarritasuna txertatzek?

Garrantzitsua da tokiko merkataritza maila guztietan sustatzea, baita administrazio publikoan ere. Iraunkortasunerako dirulaguntzak funtsezkoak dira; agian, dirulaguntzaren mailak gora egin behar du, eta merkataritzaren zati bat gehiago inplikatu behar da.

Zer aholku edo gomendio emango zenieke jardunbide jasangarriak aplikatzeko interesa duten Gipuzkoako komertzioei?

Ez da batzuek uste duten adina kostatzen.

Urrats txiki batzuk eginez, negozio motaren arabera, bulego/denda barruan hasita (birziklatzea, iturri berriztagarrien argia, bilgarri gutxiago...) eta gero kanpora (eskainitako produktuak...).

Argi daukagu iraunkortasuna dela jarraitu beharreko bidea, batzuetan ahalegin handiagoa eskatzen du, baina merezi du.

Elkarrekin lan egin dezakegu mundu iraunkorrago bat sortzeko.